Podstawa i zakres odpowiedzialności sklepu tylkostylowe.pl względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.
Produkty oferowane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach tylkostylowe.pl. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta dostępnym wraz z produktem lub w formie elektronicznej w stopce sklepu w zakładce "Instrukcje". Gwarancje są realizowane przez autoryzowane punkty serwisowe producentów.
Prosimy, aby do reklamowanego artykułu załączyć pismo reklamacyjne, które będzie zawierać:
- imię i nazwisko
- nazwę firmy (jeśli dotyczy)
- adres
- treść reklamacji
- odręczny podpis
Do pisma reklamacyjnego prosimy załączyć dowód zakupu (faktura) lub podać w treści numer zamówienia.
Przykładowy formularz reklamacji można znaleźć tutaj.